Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Music!

Av Sofie Andersson - 12 mars 2013 12:20

Eftersom jag är en person som ofta finner tröst, styrka och även "förståelse" i musik och texter, så kan jag väl länka en låt och texten till den.
Den här låten går otroligt mycket i min iPhone, jag kan lyssna om och om igen på den.
För mig betyder den väldigt mycket, då jag är en person som bara vill ta hand om de personer jag bryr mig om. Jag vill att alla ska må bra, och att inget ska få göra dom illa.
Sen så känner jag just nu att vissa personer i mitt liv kan behöva en "Superman" och jag hoppas att jag kan hjälpa dom på bästa sätt!
Enjoy!!

http://m.youtube.com/watch?v=y9k-k8609goThere's something about you
I want to rescue
I don't even know you
So what does that mean


Maybe I'm cynical
I'm painfully logical
You're tragic and beautiful
And that's good enough for me


You're looking for a hero, but it's just my old tattoo
Tonight I swear I'd sell my soul to be a hero for you


Who's going to save you
When the stars fall from your sky
And who's going to pull you in
When the tide gets too high
Who's going to hold you
When you turn out the lights
I won't lie I wish that I
Could be your superman tonight


If somebody sent you
An angel to save you
What would you tell him to turn him away


That your heart don't break
That your lips don't kiss
That life is just a lie
That heaven don't exist?


Who's going to save you
When the stars fall from your sky
And who's going to pull you in
When the tide gets too high
Who's going to hold you
When you turn out the lights
I won't lie I wish that I
Could be your superman tonight


Who's going to fix you
The next time you break down
Stranded alone by the side of the road
It's your baggage that's dragging you down
Don't look back
Let it go


Ohhh, Ohhhhh


Who's going to save you
When the stars fall from your sky
And who's going to pull you in
When the tide gets too high
Who's going to hold you
When you turn out the lights
I won't lie I wish that I
Was that superman


Who's going to save you
When the stars fall from your sky
And who's going to pull you in
When the tide gets too high
Who's going to hold you
When you turn out the lights
I won't lie I wish that I
Could be your superman tonight

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Andersson - 11 maj 2013 11:32

Var ett bra tag sen jag skrev.. Har hänt en hel del, fast ändå knappt nånting. Sitter hemma och ska väl egentligen göra mig iordning för en eftermiddag i Hyttan med Papi, Tea, Sussie och djuren. De har varit många gråa och trista dagar, både ute...

Av Sofie Andersson - 2 april 2013 19:35

Sitter hemma och laddar för en tur på crosstrainern, och börjar fundera på varför jag egentligen gör allt detta.   Det är för att alla dessa år av mobbning, alla dessa år av självhat, alla dessa år av avskyn och illamåendet av att se sig själv na...

Av Sofie Andersson - 23 mars 2013 19:07

En vis person sa en gång till mig: "När spriten går in, då går vettet ur." Så frågan är, om man vågar sig på en öl eller två, eftersom jag inte känner mig så värst vettig nu heller.. Har en kliande känsla kroppen, vill göra nå extraordinary, f...

Av Sofie Andersson - 21 mars 2013 17:07

Jaha.. Näst sista dagen på jobbet. Vet inte vad jag ska göra, vad jag ska göra.. Usch för denna känsla!! När Sofie mår dåligt, vad gör hon då? Jo hon pimplar kaffe som om det vore luft.. Och vad är för mycket kaffe? Jo ångestframkallande :D f...

Av Sofie Andersson - 19 mars 2013 22:06

Haha! Jadu, att jag inte har världens träningsvärk i magen nu, det är ett mysterium! Så sjukt roligt kväll har det varit, jag har nog skrattat konstant i två timmar! Jag ljuger inte, jag skratta och slog händerna i knäet när jag inte fick nån luft...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards